Yoga/pilates

Tirsdag 18.00 - 19.30 (Isha)
Onsdag 17.00 - 18.00 (Ninna)
Torsdag 17.30 - 18.30 (Tine)
Fredag 10.00 - 11.30 (Else)

i Foyer Syd (Yoga-lokalet) i Arenaen

Instruktør: Isha Nørbæk Christensen, Ninna Louise Lauritsen, Tine Koelmeyer og Else Margrethe Fischer

Yoga er for alle og vi skal dyrke klassisk yoga, som arbejder med hele kroppen fysisk og mentalt gennem øvelser, vejrtrækning, afspænding og meditation.

Vi skal give os selv et fri-rum, hvor vi kommer fra hovedet og ned i kroppen, hvilket giver ro, fordybelse og velvære.

Vi skal strække muskler og bindevæv, øge muskelmasse og bevægelighed samt forbedre blod- og energicirkulation.

Kom som du er i tøj du kan bevæge dig i og vær med på dit niveau.

Tag gerne dit eget yogaunderlag + et tæppe med. Ellers har vi også noget du kan låne.

Når du har betalt for hele sæsonen eller købt et abonnement kan du frit booke på de fire tidspunkter. Du er også velkommen til at gå på alle holdene på en gang :-)

Pris: 395 kr. frem til påske eller gratis med abonnement

Hvis du kører på abonnement, skal du først tilmelde dig Yoga nedenfor, inden du kan booke tider.