Sikkerhed, regler og forsikring

Vigtig viden til gymnaster og forældre i Ollerup Gymnastikforening

Ollerup Gymnastikforening lejer sig ind på Gymnastikhøjskolen i Ollerup og skal derfor efterleve højskolens ordensregler og sikkerhedsforhold.

Gymnastikforeningen har udarbejdet nedenstående 5 punkter, som skal efterleves af alle medlemmer af foreningen:

1. I er velkomne til at opholde Jer i de lokaler vi har lejet.
  2. I er velkomne til at bruge stole og bænke, så længe I stiller dem på plads efter brug.
  3. I er velkomne til at være på Gymnastikhøjskolen op til 10 min før og indtil 30 min efter de tidspunkter der er lejet.
  4. Gå ikke ind i salene før I har fået lov af en instruktør og forstyr ikke igangværende undervisning.
    • Det er dermed heller IKKE tilladt at hoppe i stortrampoliner før en instruktør har givet lov!!
  5. I må ikke benytte de faciliteter foreningen ikke har lejet sig ind på.
Forsikringsforhold

Vi opfordre alle medlemmer til selv at tegne en ulykkesforsikring, da vi ikke har nogen forsikring i foreningen, som dækker medlemmerne. Vær specielt opmærksom på, at parkour, springgymnastik og MTB i nogle forsikringsselskaber betegnes som "farlig sport" og dermed kræver tilvalgsdækning på policen!

Vores frivillige instruktører er forsikret via Idrættens Forsikringer. Her er de omfattet af en kollektiv arbejdsskadeforsikring og en ansvarsforsikring.

Følg os på Facebook