Pilates Matwork

Holdet er gået på sommerpause

Instruktør: Else Margrethe Fischer

Hvis du vil styrke dine muskler, gøre dem udholdende og spændstige og samtidig forbedre din balance, koordination og smidighed, så er pilates det rigtige valg. Pilates henvender sig til alle, da det er en meget skånsom træningsform.

Pilates matwork er effektive og målrettede øvelser, der udføres i et stille og roligt tempo med bevidst brug af åndedrættet. Pilates er en særlig form for smidigheds- og styrketræning, der justerer balancen mellem forskellige muskelgrupper og har derudover en afstressende effekt.Pilates matwork er effektive og målrettede øvelser, der udføres i et stille og roligt tempo med bevidst brug af åndedrættet. Pilates er en særlig form for smidigheds- og styrketræning, der justerer balancen mellem forskellige muskelgrupper og har derudover en afstressende effekt.Pilates matwork er effektive og målrettede øvelser, der udføres i et stille og roligt tempo med bevidst brug af åndedrættet. Pilates er en særlig form for smidigheds- og styrketræning, der justerer balancen mellem forskellige muskelgrupper og har derudover en afstressende effekt.

Vores instruktør Else er igang med uddannelsen til Pilates instruktør hos Tromborg Pilates- og Yogastudio, så du kan være sikker på at få en super kompetent undervisning på holdet!

Holdleder: Else Margrethe Fischer

Pris: 895 kr. (eller med abonnement)
Følg os på Facebook