Parkour for voksne

Onsdag 18.30 - 20.00 i parkourhallen

Instruktør: Reshad Qarabaghi

Først kæmper vi for at blive voksne - derefter bruger vi resten af livet på at komme over det. Kom og gør begge dele med mig :-)

Voksen-parkour er en blanding af fitness og bevægelse. Vi fokuserer på at træne vores krop og sind, uden at det bliver for formelt eller firkantet. Det opnår vi ved at skabe nogle lege, som støtter op omkring dette formål.

Du lægger mest mærke til at du har trænet dagen efter - med andre ord er der tale om kvalitetstid med dig selv. Alt er tilpasset niveau og alder ud fra hvlke deltagere som er til stede. Der vil være en tryg hånd omkring din sikkerhed og dine grænser.

Kom og hyg med os, det vil være dejligt.

Reshad.

Pris: 200 kr. frem til sommerferien eller gratis med abonnement