Parkour

Parkour (8 - 10 år)

Tirsdag 16.30 - 17.30 i parkourhallen

Holdet er for alle niveauer. Træningen på holdet tilpasses efter deltagernes erfaringer og forudsætninger, og der mixes mellem fokuseret træning og fri leg. Et normalt træningspas vil bestå af fælles opvarmning, styrke-/udholdenhedstræning, teknisk træning og udstrækning. Typisk vil der være øvelser både for begyndere og for dem, der allerede er i gang med Parkour. Holdet trænes af undervisere og elever fra Gymnastikhøjskolens Parkour-linie.

Målgruppen er begyndere til let øvede piger og drenge fra ca. 8-10 år.

Pris: 695 kr. 350 kr. frem til påske

Parkour (11 - 13 år)

Tirsdag 17.30 - 19.00

Holdet er for alle niveauer. Træningen på holdet tilpasses efter deltagernes erfaringer og forudsætninger, og der mixes mellem fokuseret træning og fri leg. Et normalt træningspas vil bestå af fælles opvarmning, styrke-/udholdenhedstræning, teknisk træning og udstrækning. Holdet trænes af undervisere og elever fra Gymnastikhøjskolens Parkour-linie.

Målgruppen er fra begyndere til øvede piger og drenge fra ca. 11-13 år.

Pris: 895 kr. 450 kr. frem til påske

Parkour (fra 14 år)

Tirsdag 19.15 - 20.45

Målgruppen er alle fra 14 år og opefter.

Pris: 895 kr. 450 kr. frem til påske

Ollerup Parkour Open Jam - søndag kl. 10.30 - 13.30

30 kr. pr. snude der betales ved ankomst - alle er velkomne!

Ved åbne træninger betyder det, at man (mod engangsbetaling) kan deltage uden at være medlem af foreningen.

Deltagelsen foregår under foreningens opsyn og regler, samt med mulighed for at få råd og vejledning til træningen. Der foregår altså ikke planlagt og struktureret undervisning i de åbne søndagstræninger.

Deltagelsen foregår på helt frivillige vilkår og på deltagernes eget ansvar. Hvis børn er der på egen hånd, så opfordres forældre til at efterlade et telefonnr. så de kan blive kontaktet i tilfælde af en skade.
Vi opfodrer alle deltagere til at have en ulykkesforsikring, når man deltager i sport.

Følg vores FACEBOOK-side for løbende info.
Følg os på Facebook