Motionsballet

Torsdag 17.45 - 18.45 i bevægelsessalen

Instruktør: Klara Mathilde Borum Thorhauge

Nu kan du prøve kræfter med ballet som motionsform i Ollerup Gymnastikforening. Ballet bidrager til den generelle fysiske sundhed, forbedre din muskelopbygning og giver en øget kropsbevisthed.

Dette hold er for dig, som aldrig har danset eller blot har danset en smule, men som har lyst til at snuse lidt til den klassiske ballet.

Vi starter i det små og lærer vores krop at kende gennem de klassiske ballettrin ved barren med fokus på at hygge os.

Man skal ikke kunne noget for at være med på holdet, bare man har lyst til at arbejde med sin balance og styrke.

Det kræver hverken balletdragt eller balletsko for at være med - bevægeligt tøj og strømper er helt fint.

Pris: 395 kr. frem til påske eller gratis med abonnement

Hvis du kører på abonnement, skal du først tilmelde dig Motionsballet nedenfor, inden du kan booke tider.