Nedenstående takster er gældende pr. 01.09.2023:

Der er flere måder man kan blive tilmeldt Motion & Fitness på. Enten via et abonnement, ved sæsonbetaling for det enkelte hold eller ved klippekort.

1) Motionscenter + fri adgang til alle voksenhold
  • 12 - 17 år: 100 kr. pr. måned - læs mere om TeenFitness her
  • 18 - 24 år: 150 kr. pr. måned (inkl. studerende)
  • 25 - 64 år: 200 kr. pr. måned
  • Fra 65 år: 175 kr. pr. måned (inkl. førtidspensionister)
2) Kun motionscenter
  • 100 kr. pr. måned (gælder for alle aldersgrupper)
3) Fast betaling for ét voksenhold uden adgang til motionscenteret
  • 1.095 kr. pr. hold for hovedsæsonen (september - marts)
4) "Klippekort"
  • Kommer du kun lejlighedsvis kan der betales 50 kr. pr. gang via MobilePay 53523. Betaling vises til instruktøren ved ankomst.

For at oprette et abonnement eller tilmelde sig klippekort, skal man igennem de 3 nedenstående trin

1) Oprettelse af profil

Hvis du ikke har en Conventus-profil i forvejen, skal du først registrere dig som nyt medlem. Det gør du ved at klikke på knappen nedenfor. Er man flere i en husstand, er det vigtigt at hver person har sin egen profil - det gælder både børn og voksne. Der kan sagtens være tilknyttet flere profiler til den samme e-mail adresse. Undgå at oprette ny profil hvis du har en i forvejen - tryk i stedet "glemt adgangskode" eller kontakt os på info@ollerupgymnastikforening.dk for at få hjælp.

Har du allerede en profil, kan du blot gå videre til næste trin.

2) Oprettelse af abonnement eller klippekort

Når du har oprettet en Conventus-profil eller hvis du har en i forvejen, er du klar til at købe et abonnement/klippekort. Vælg det ønskede abonnement nedenfor. Login med din Conventus-profil og udfyld kortoplysninger mv.

Den første betaling på kortet vil være løbende måned (6,66/5,83/5/3,33 kr. pr.  dag) + den kommende måned (200/175/150/100 kr.). Herefter vil der fast blive trukket 200/175/150/100 kr. om måneden den sidste hverdag i hver måned.

Der er en bindingsperiode på 6 måneder på abonnemneter, så det kan først opsiges efter de første 5 måneder. Opsigelse sker med en måneds varsel til udgangen af en måned. Tegner du f.eks. et abonnement 1. september, kan det tidligste opsiges efter 1. februar til ophør ultimo februar.

Juli måned er betalingsfri som kompensation for at højskolen er lukket ned i juleferien og holdene har sommerpause fra uge 26 - 33.

Se vores fulde betalingsbetingelser her.

3) Tilmelding til hold

Når du har købt et abonnement, skal du efterfølgende tilmelde dig de hold du gerne vil gå på.

Det sker på de enkelte undersider for holdene - nogle af dem tilmelder man sig som et fast hold for hele sæsonen, og nogle skal der bookes på fra gang til gang.
Det gælder dem, hvor der er et begrænset antal pladser pga. udstyr mv.

Ved træning i motionscenteret skal man tilmelde sig holdet "Motionscenter", da vi bruger denne liste til stikprøvekontrol.

Ved brug af klippekort skal du ikke tilmelde dig holdene, men blot booke tid på de dage du ønsker at deltage.

Fået nyt betalingskort?

Når du får nyt betalingskort, er det vigtigt at dine kortoplysninger bliver opdateret i vores system, da den månedlige betaling ellers ikke kan trækkes. Du skifter kortet ved at logge ind på din medlemsprofil nedenfor.

Når du er logget ind, skal du trykke på fanen "Økonomi" øverst og derefter på "Kortoplysninger" under "betalingskort".
Tryk så på "Skift kort" og du vil blive bedt om at indtaste de nye oplysninger.

Hvis du har fået mail om at vi ikke har kunne trække din betaling, vil beløbet automatisk blive trukket dagen efter du har opdateret dine oplysninger.

I medlemslogin kan du også selv ændre og opsige dit abonnement.
Følg os på Facebook
Ollerup Gymnastikforening | Svendborgvej 3 | 5762 Vester Skerninge | info@ollerupgymnastikforening.dk