Indoor Cycling

Mandag 17.30 - 18.30 (Newcomer Bootcamp - lukket hold)
Tirsdag 16.45 - 17.45
Onsdag 17.30 - 18.30
Torsdag 18.00 - 19.00
Fredag 17.00 - 18.00

I spinninglokalet ved motionscenteret

Instruktører: Jacob Grube Rasmussen, Cathrine Grube Rasmussen, Jens Erik Laulund Skotte, Jette Steensen, Finn Steensen, Tobias Steensen
Indoor Cycling er en motionsform der passer ALLE uanset alder, baggrund og kondition. Indoor Cycling er mere end almindeligt godt for dit kredsløb. Det giver dig på sigt større lungefunktion og styrker dit hjerte. Træningen stiller ikke de store krav til koordinationen og du kan helt selv bestemme hvor hårdt det skal være. Derudover er det meget skånsomt for ledene.

Alle vores instruktører har en fuld Indoor Cycling uddannelse via DGI eller Fitness Partner og der køres derfor altid teknisk korrekt og sikkerhedsmæssigt forsvarligt.
I efteråret 2021 er de desuden uddannet i WATT træning v/ Brian Overkjær, Intelligent Cycling.

Vi har 15 Body Bike Smart+ cykler, som du kan booke plads på nedenfor. Derudover har vi 10 Body Bike Supreme, som ikke kan forhåndsbookes, men som man er velkommen til at komme og cykle med på.

Body Bike Smart+ cyklerne bruger App'en Intelligent Cycling, som du kan hente i Google Play eller App Store. Hent gerne app'en inden timen og opret en profil. Vi hjælper gerne med opsætninger inden timen, men så kom i god tid inden timen starter.

Medbring et lille håndklæde og vand. Du kan cykle i dine egne cykelsko (Look Delta klamper) eller låne af os. Vi anbefaler at man cykler i short/BIBS med indsyede puder.

På hverdage forbeholder vi os retten til at aflyse 2 timer før holdstart, hvis der er mindre end 4 tilmeldte.

Først skal du tilmelde dig Indoor Cycing - dette skal du kun gøre første gang. Derefter kan du booke dig på de enkelte hold.
For at tilmelde sig Indoor Cyckling, skal have abonnement i Ollerup Gymnastikforening.

Hvis du ønsker en prøvetime, så kontakt os på fitness@ollerupgymnastikforening.dk

Har du aldrig prøvet Indoor Cycling før? Så kan vi anbefale Newcomer Bootcamp - læs mere her.
Følg os på Facebook