Indoor Cycling

Tirsdag 19.30 - 20.30
Torsdag 18.00 - 19.00
Lørdag 08.00 - 09.00

Instruktører: Jacob Rasmussen, Cathrine Grube Jensen, Jens Erik Laulund Skotte, Jette Steensen, Finn Steensen, Tobias Steensen

Indoor Cycling er for dig, der tænder på power og høj puls. Der cykles både stående, siddende, stejlt op ad bakke, i eksplosiv acceleration, i tungt og let tråd og meget mere... Alt imens musikken banker dit humør helt op. Træningen stiller ikke de store krav til koordination, og du kan helt selv bestemme, hvor hårdt det skal være.

Derfor er det en motionsform, der passer dig uanset alder, baggrund og kondition. Indoor Cycling er mere end almindeligt godt for dit kredsløb. Det giver dig på sigt større lungefunktion og styrker dit hjerte.

Alle vores instruktører har en fuld Indoor Cycling uddannelse og der køres derfor altid korrekt og sikkerhedsmæssigt forsvarligt.