Indoor Cycling

Onsdag 19.00 - 20.00
Fredag 16.45 - 17.45

I spinninglokalet ved motionscenteret

Instruktører: Jacob Grube Rasmussen, Cathrine Grube Rasmussen, Jens Erik Laulund Skotte, Jette Steensen, Finn Steensen, Tobias Steensen
Indoor Cycling er for dig, der tænder på power og høj puls. Der cykles både stående, siddende, stejlt op ad bakke, i eksplosiv acceleration, i tungt og let tråd og meget mere... Alt imens musikken banker dit humør helt op. Træningen stiller ikke de store krav til koordination, og du kan helt selv bestemme, hvor hårdt det skal være.

Derfor er det en motionsform, der passer dig uanset alder, baggrund og kondition. Indoor Cycling er mere end almindeligt godt for dit kredsløb. Det giver dig på sigt større lungefunktion og styrker dit hjerte.

Alle vores instruktører har en fuld Indoor Cycling uddannelse og der køres derfor altid teknisk korrekt og sikkerhedsmæssigt forsvarligt.

Medbring lille håndklæde og vand. Du kan cykle i dine egne cykelsko (Look Delta klamper) eller låne af os. Vi anbefaler at man cykler i short/BIBS med indsyede puder.

På hverdage aflyses 2 timer før holdstart hvis der ikke er minimum 4 tilmeldte.
På lørdagsholdet aflyses fredag aften kl. 18.00 hvis der ikke er minimum 6 tilmeldte.

Først skal du tilmelde dig Indoor Cycing - dette skal du kun gøre første gang. Derefter kan du booke dig på de enkelte hold.
For at tilmelde sig Indoor Cyckling, skal have abonnement i Ollerup Gymnastikforening.