Faste hold

Parkour (8 - 10 år)

Tirsdag 16.30 - 17.30 i parkourhallen

Holdet er for alle niveauer. Træningen på holdet tilpasses efter deltagernes erfaringer og forudsætninger, og der mixes mellem fokuseret træning og fri leg. Et normalt træningspas vil bestå af fælles opvarmning, styrke-/udholdenhedstræning, teknisk træning og udstrækning. Typisk vil der være øvelser både for begyndere og for dem, der allerede er i gang med Parkour. Holdet trænes af undervisere og elever fra Gymnastikhøjskolens Parkour-linie.

Målgruppen er begyndere til let øvede piger og drenge fra ca. 7-10 år.

Pris: 675 kr.
Parkour (11 - 13 år)

Tirsdag 17.30 - 19.00

Holdet er for alle niveauer. Træningen på holdet tilpasses efter deltagernes erfaringer og forudsætninger, og der mixes mellem fokuseret træning og fri leg. Et normalt træningspas vil bestå af fælles opvarmning, styrke-/udholdenhedstræning, teknisk træning og udstrækning. Holdet trænes af undervisere og elever fra Gymnastikhøjskolens Parkour-linie.

Målgruppen er fra begyndere til øvede piger og drenge fra ca. 11-13 år.

Pris: 875 kr.
Parkour (fra 14 år)

Tirsdag 19.00 - 20.30

Målgruppen er alle fra 14 år og opefter.

Pris: 875 kr.