Faste hold

Parkour (8 - 10 år)

Tirsdag 16.30 - 17.30 i parkourhallen

Holdet er for alle niveauer. Træningen på holdet tilpasses efter deltagernes erfaringer og forudsætninger, og der mixes mellem fokuseret træning og fri leg. Et normalt træningspas vil bestå af fælles opvarmning, styrke-/udholdenhedstræning, teknisk træning og udstrækning. Typisk vil der være øvelser både for begyndere og for dem, der allerede er i gang med Parkour. Holdet trænes af undervisere og elever fra Gymnastikhøjskolens Parkour-linie.

Målgruppen er begyndere til let øvede piger og drenge fra ca. 8-10 år.

Pris: 695 kr.

Hvis du i forvejen går på et af vores springgymnastikhold, er prisen 345 kr.
Husk at tilmelde dig springholdet først, da systemet ellers ikke giver den rigtige pris.
Parkour (11 - 13 år)

Tirsdag 17.30 - 19.00

Holdet er for alle niveauer. Træningen på holdet tilpasses efter deltagernes erfaringer og forudsætninger, og der mixes mellem fokuseret træning og fri leg. Et normalt træningspas vil bestå af fælles opvarmning, styrke-/udholdenhedstræning, teknisk træning og udstrækning. Holdet trænes af undervisere og elever fra Gymnastikhøjskolens Parkour-linie.

Målgruppen er fra begyndere til øvede piger og drenge fra ca. 11-13 år.

Pris: 895 kr.

Hvis du i forvejen går på et af vores springgymnastikhold, er prisen 445 kr.
Parkour (fra 14 år)

Onsdag 17.30 - 19.00

Målgruppen er alle fra 14 år og opefter.

Pris: 895 kr.

Hvis du i forvejen går på et af vores springgymnastikhold, er prisen 445 kr.
Ekstraparkour - personlig udfordring og træning

Onsdag 16.30 - 17.30

Holdet er for dig, der ikke kan få nok af parkour. Så her er muligheden for at supplere dit almindelig parkourhold eller dit springgymnastik med en ekstra times parkour - og det er til halv pris.
Du SKAL være mindst 10 år, og have prøvet parkour før. Du skal kende til basics (grundøvelserne) i parkour. Du vil få mulighed for at nørde, træne og lege med dine egne øvelser med personlig vejledning fra træneren.

Pris: 695 kr.

Hvis du i forvejen går på et af vores springgymnastikhold eller et af de andre parkourhold, er prisen 345 kr.