CrossGym

Onsdag 17.45 - 18.45 i gymnastiksalen

Instruktører: Cathrine Grube Rasmussen og Diana Lund

CrossGym® er funktionel træning, der blandt andet bygger på olympisk vægtløftning, redskabsgymnastik og kredsløbstræning. Det er et sammensat træningskoncept med fart over feltet og høj intensitet i alle øvelser. Du bruger både din egen krop og forskellige velkendte og alternative træningsredskaber i øvelserne, der er simple og varierede.

Den unikke træningsform er ikke kun for muskelbundter, der kan kaste rundt med bildæk og tunge kettlebells. Det er for alle uanset alder, køn og fysik. Du kæmper kun mod dig selv, og dermed er du sikker på, at modstanden og sværhedsgraden er den helt rigtige.

For at alle får noget ud af træningen, er der plads til max. 24 personer på et hold - tilmelding nedenfor.

Først skal du tilmelde dig CrossGym - dette skal du kun gøre første gang. Derefter kan du booke dig på de enkelte dage.
For at tilmelde sig CrossGym, skal man have abonnement i Ollerup Gymnastikforening.

Følg os på Facebook