Ny hjemmeside og medlemssystem

Velkommen til vores nye hjemmeside.

Vi har til 2024/25 sæsonen valgt at skifte medlemssystem og hjemmeside. Dette skulle bla. gerne løse alle vores udfordringer med udsendelse af mails.

Hvis I oplever udfordringer eller fejl på siden, så meld det endelig tilbage til os, så vi kan få det rettet.

Tilmelding til den kommende sæson åbner her på hjemmesiden 1/7-2024. Alle gamle profiler fra Conventus skulle være konverteret over, hvilket I også har modtaget mails på.

Program for kommende sæson

Så er programmet til den kommende sæson klar. Tilmelding åbner her på hjemmesiden den 1. juli 2024.

Den nye sæson starter i uge 36.

Se det fulde program for børnegymnastikken her.

Voksenhold samt Motion & Fitness hold vil blive lagt på hjemmesiden løbende, efterhånden som de falder på plads.

Bliv frivillig

De frivillige kræfter er en bærende del af Ollerup Gymnastikforening, og vi tilbyder gode vilkår til alle vores frivillige.

Kunne du tænke dig at blive en del af en fantastisk forening, så tøv ikke med at tage kontakt til os!

Hvis det ikke lige er dig at undervise på hold, så har vi også vores OGF Klub Frivillig, hvor man kan stille sin arbejdskraft til rådighed ved forskellige arrangementer og være med til at tjene penge til klubkassen.

Læs mere her.

Vores samarbejdspartnere