Abonnement

Et abonnement i Ollerup Gymnastikforening giver adgang til træning i motioncenteret på Gymnastikhøjskolen, fri adgang til vores fitnesshold i Motion & Fitness og til vores voksenhold.

Et abonnement koster 150 kr. pr. måned.

Seniorer (60+) betaler 120 kr. pr. måned og studerende 90 kr. pr. måned.

Unge mellem 13 og 17 år kan købe vores specielle TeenFitness abonnement til 75 kr. om måneden.

Da vores Motion & Fitness tilbud er udviklet sammen med højskolen, kan gymnastikforenings medlemmer kun benytte motionscenteret i nogle bestemte tidsrum - læs mere under "motionscenter".
Der kan som udgangspunkt heller ikke trænes i skoleferierne. Af samme grund betales kun abonnement i 10 måneder om året (juli + august er betalingsfri).

Oprettelse af profil
Hvis du ikke har en Conventus-profil i forvejen, skal du først registrere dig som nyt medlem. Det gør du ved at klikke på knappen nedenfor. Er man flere i en husstand, er det vigtigt at hver person har sin egen profil - det gælder både børn og voksne. Der kan sagtens være tilknyttet flere profiler til den samme e-mail adresse. Undgå at oprette ny profil hvis du har en i forvejen - tryk i stedet "glemt adgangskode" eller kontakt os på fitness@ollerupgymnastikforening.dk for at få hjælp.

Har du allerede en profil, kan du blot gå videre til næste trin.

Oprettelse af abonnement

Når du har oprettet en Conventus-profil eller hvis du har en i forvejen, er du klar til at købe et abonnement. Vælg det ønskede abonnement nedenfor. Login med din Conventus-profil og udfyld kortoplysninger mv.

Der kan vælges mellem månedsbetaling eller "betaling for hele sæsonen".

Ved månedsbetaling vil første betaling på kortet vil være løbende måned (5/4/3/2,5 kr. pr.  dag) + den kommende måned (150/120/90/75 kr.). Herefter vil der fast blive trukket 150/120/90/75 kr. om måneden den sidste hverdag i hver måned. Juli og august er betalingsfri.

Ved betaling for hele sæsonen på én gang vil der blive opkrævet fra dags dato og frem til 30/6-2023. Her opnås en rabat på 20% i forhold til månedsbetaling.

Hvis du registerer dig som studerende, er det vigtigt at du efterfølgende sender en kopi af dit studiekort til fitness@ollerupgymnastikforening.dk. Modtager vi det ikke inden for en uge, vil abonnementet blive ændret til et almindeligt abonnement.

Tilmelding til hold

Når du har købt et abonnement, skal du efterfølgende tilmelde dig de hold du gerne vil gå på.

Voksenholdene tilmelder man sig som et fast hold.
Holdene i Motion & Fitness tilmelder man sig fra gang til gang, da der på disse hold er et begrænset antal pladser.

Ved træning i motionscenteret skal man tilmelde sig holdet "Motionscenter", da vi bruger denne liste til stikprøvekontrol.
Fået nyt betalingskort?

Når du får nyt betalingskort, er det vigtigt at dine kortoplysninger bliver opdateret i vores system, da den månedlige betaling ellers ikke kan trækkes. Du skifter kortet ved at logge ind på din medlemsprofil nedenfor.

Når du er logget ind, skal du trykke på fanen "Økonomi" øverst og derefter på "Kortoplysninger" under "betalingskort".
Tryk så på "Skift kort" og du vil blive bedt om at indtaste de nye oplysninger.

Hvis du har fået mail om at vi ikke har kunne trække din betaling, vil beløbet automatisk blive trukket dagen efter du har opdateret dine oplysninger.
Følg os på Facebook