Abonnement

Et abonnement i Ollerup Gymnastikforening giver adgang til træning i motioncenteret på Gymnastikhøjskolen, fri adgang til vores fitnesshold i Motion & Fitness og til vores voksengymnastikhold.

Et abonnement koster 120 kr. pr. måned.

Seniorer (60+) betaler 90 kr. pr. måned og unge (15-17 år) samt studerende betaler 60 kr. pr. måned.

Oprettelse af profil
Hvis du ikke har en Conventus-profil i forvejen, skal du først registrere dig som nyt medlem. Det gør du ved at klikke på knappen nedenfor. Er man flere i en husstand, er det vigtigt at hver person har sin egen profil - det gælder både børn og voksne. Der kan sagtens være tilknyttet flere profiler til den samme e-mail adresse.

Har du allerede en profil, kan du blot gå videre til næste trin.

Oprettelse af abonnement

Når du har oprettet en Conventus-profil eller hvis du har en i forvejen, er du klar til at købe et abonnement. Vælg det ønskede abonnement nedenfor. Login med din Conventus-profil og udfyld kortoplysninger mv.

Første betaling på kortet vil være løbende måned (4 kr. pr.  dag) + den kommende måned (120 kr.). Herefter vil der fast blive trukket 120 kr. om måneden den sidste hverdag i hver måned. Juli og august er betalingsfri.

Hvis du registerer dig som studerende, er det vigtigt at du efterfølgende sender en kopi af dit studiekort til ollerupgymnastikforening@gmail.com. Modtager vi det ikke inden for en uge, vil abonnementet blive ændret til et almindeligt abonnement.

Tilmelding til hold

Når du har købt et abonnement, skal du efterfølgende tilmelde dig de hold du gerne vil gå på.

Voksengymnastikhold, Yoga og Floorball tilmelder man sig som et fast hold.

Indoor Cycling, Jumping Fitness, CrossGym, PlayFit og Zumba Fitness tilmelder man sig fra gang til gang.