Træningsholdet Ollerup

Mandag 19.30 - 21.30 på atletikstadion på højskolen

Instruktører: Jacob Snogdal m.fl.

Første træning: mandag d. 3 maj, kl. 19.30-21.30 - foreløbig til 28. juni
Idrætter: Fodbold, gymnastik, fysisk træning + diverse boldspil.

Holdet er et fællesskab for gode mænd, som har et gensidigt ønske om bevægelse og træning af forskellige idrætter.
Et mål for sæsonen er, at holdet skal deltage i fodboldturneringen til landstævnet Svendborg 2022. Og måske i andre idrætter, men det afhænger af opbakningen til og stemningen på holdet.

Holdet rummer en stor grad af fleksibilitet og forståelse, men det er naturligvis mest optimalt, hvis alle deltager. Planlægningen og styringen af træningerne organiseres i fællesskab, hvor deltagernes erfaringer, initiativer og behov skal på banen. I kraft af, at Højskolen indbyder til mange idrætter, vil fodbold og anden udendørs idræt være at foretrække, når vejret er godt, modsat inviterer koldt og vådt vejr til aktiviteter såsom gymnastik, indendørs fodbold styrketræning, volley, diverse boldspil og sauna.

Tilmelding er gratis hvis du har abonnement i Ollerup Gymnastikforening - læs mere her.

Alternativt koster det 895 kr. for en sæson.