Forårsprogram 2021

Her vil man løbende kunne se og booke sig ind på de hold som bliver oprettet i foråret 2021. Der vil ske løbende tilpasning alt efter hvordan retningslinjerne udvikler sig. Husk at man skal være tilmeldt den enkelt aktivitet på undersiderne, før man kan booke på de enkelte dage. Skal du f.eks. gå til Zumba Fitness, skal du først tilmelde dig holdet "ZUmba Fitness" og derefter kan du booke her.
Regler for træning iht. sundhedsstyrelsens retningslinjer:
  • Du SKAL være tilmeldt holdet før du må møde op. Dette for at vi har styr på hvem og hvor mange der møder op.
  • Man skal selv medbringe udstyr som yogamåtte, cykel, fyldt drikkedunk mv. da vi ikke kan komme ind på højskolen.
  • Der vil ikke være adgang til omklædnings-, bade- og toiletfaciliteter.
  • Husk god håndhygiejne. Der vil være håndsprit og desinfektionsspray tilgængelig på holdene.
  • Husk at holde afstand til hinanden.  Hvis du har symptomer som feber, hoste eller muskelømhed må du ikke møde op på holdene.

Da al træning foregår udendørs forbeholder vi os retten til at aflyse ved dårligt vejr. Det samme gør sig gældende hvis der er under 5 tilmeldte på holdet.

Tilmeld dig vores facebookgruppe, hvor info omkring aflysninger mv. vil blive slået op. Sørg desuden for, at der står korrekt mail-adresse og mobil nr. i Conventus, så du modtager den info vi sender ud!

Husk at afmelde din plads senest 2 timer før holdstart hvis du er forhindret, så en anden kan få den!

Læs mere om retningslinjerne her: DGI og DIFs retningslinjer for udendørs idræt