PlayFit

Instruktør: Karen Lykkegaard Møller

PlayFit® er tiltænkt dig, der elsker at have det helt vildt sjovt, imens du har det helt vildt hårdt.

Det er baseret på Crossfit, som defineres ved varierende funktionelle øvelser, udført ved høj intensitet. De mange forskellige øvelser har det til fælles, at der hele tiden er fokus på kroppens naturlige bevægelser.

Træningens setting lægger op til at vi selv mærker vores egen krops muligheder og begrænsninger, og at vi hele tiden lader vores indre legebarn skinne igennem. Det er muligt for alle at være med, da alle øvelser er skalérbare. Dette betyder, at alle gennemfører den samme workout, får trænet de samme områder, inden for de samme rammer.

Træningen tager en time, og er bygget op af tre dele:

1. Fælles opvarmning
  2. Styrke og skills, hvor vi får trænet specifikke muskelgrupper og teknikker
  3. Fælles WOD (Workout Of the Day)

Det eneste du skal tage med dig til træningen er bevægeligt tøj, nogle gode (rene) sko og sidst - men bestemt ikke mindst - godt humør og en kæmpe lege- og kampgejst.