Bliv frivillig

Ollerup Gymnastikforening satser på breddegymnastik med høj kvalitet, hvor der skal være plads til alle og hvor vi har det sjovt.

De frivillig kræfter er en bærende del af Ollerup Gymnastikforening, og vi tilbyder gode vilkår til alle vores frivillige:
  • Omkostningsgodtgørelse
  • Frikontingent til Motion & Fitness eller et gymnastikhold
  • Mulighed for at komme på alle de relevante kurser man har lyst til
  • Instruktørfester, gaver og andre goder
Kunne du tænke dig at blive en del af en fantastisk forening, så tøv ikke med at tage kontakt til os!

Som ny instruktør, vil du naturligvis bliver koblet sammen med nogle mere erfarne og få alt den støtte du har brug for.

Det er ikke væsentligt om du har gymnastikerfaring eller ej - det vigtigste er at du er positivt instillet og har lyst til arbejde med børn.

Lyder det som noget for dig eller ønsker du at høre nærmere, så tag kontakt til os på info@ollerupgymnastikforening.dk

Hvis det ikke lige er noget for dig at være instruktør, så er der stadig masser af muligheder for at være frivillig i foreningen. Det kan f.eks. være som "praktisk gris" på holdene, hvor man kan hjælpe med at bestille og prøve opvisningstøj, tjekke tilmeldinger på holdene mv.

Der er også mulighed for at melde sig til OGF Klub Frivllig, hvor vi stiller op til forskellige arrangementer og tjener penge til foreningen. De seneste par år har vi været frivillige på Olympen, Vi elsker 90'erne, Heartland, Landstævnet, Verdensholdet og Svendborg Kommunes prisfest. Det plejer at være nogle virkelig gode dage, hvor vi hygger os samtidig med at vi tjener lidt penge til klubkassen.

Læs mere om OGF Klub Frivillig her.
Følg os på Facebook
Ollerup Gymnastikforening | Svendborgvej 3 | 5762 Vester Skerninge | info@ollerupgymnastikforening.dk