CORE træning

Mandag 17.30 - 18.00 i bevægelsessalen

Instruktør: Helle Birck Mikkelsen

FLAD MAVE PÅ DEN FEDE MÅDE

En halv time med mavetræning der batter. Holdet er for alle, som trænger til at få strammet op.

Redondo® bolden er uhyre effektiv til træning af coremuskulaturen. Vi starter med opvarmning og arbejder herefter med redondobolden, hvorfor en stor del af øvelserne foregår på gulvet. Holdet er for dig, som ønsker at styrke og skabe stabilitet i mave og lænd. Som ekstra bonus får man en bedre holdning og en fladere mave.

Der er fokus på at udføre øvelserne korrekt. Alle kan være med. Vi graduere øvelserne, så de passer til dit niveau. Timen afsluttes med udstrækning.

SÅ hvis du vil lære hvordan du får strammet mavemuskulaturen op... EN GANG FOR ALLE … Så er dette et hold for dig..

Holdet har ikke en puls-træningsdel, hvis du ønsker dette kan du tilmelde dig Pound Fitness, som ligger umiddelbart i forlængelse af dette hold. Husk i så fald at booke plads på begge hold!

CORE træning og Pound Fitness af aflyst til og med uge 47 grundet sygdom. Vi håber I vil benytte nogle af vores andre tilbud i stedet.